Strony

czwartek, 2 listopada 2017

Elizavecca Milky Piggy Elastic Pore Cleansing Foam

Część Dziewczyny. Dzisiaj przychodzę z moją ulubioną pianką do mycia twarzy, którą jak zwykle kupiłam w TkMaxxie. Zawsze znajdę tam perełki. To właśnie tam po raz pierwszy Pore Solution oraz Black Head Solution. Oprócz tego często w sprzedaży mają kosmetyki takich marek jak TonyMoly, HolikaHolika, Skin79, Yoskine, Apieu, The Creme Shop czy inne. Od razu zaznaczam, że masek  w płachcie nie opłaca się kupować, ale kremy do stóp czy rąk, skarpetki złuszczające skórę, produkty do makijażu jak najbardziej. W ten oto sposób do mojej łazienki trafił ten produkt do mycia twarz, który kupiłam za 39.99zł. W internecie kupimy go za niewiele ponad 10$. 
Opis producenta: To hybrydowy produkt czyszczący, który wyprzedza wszystkie inne podstawowe środki czyszczące. Elastic Pore Cleansing Foam Elizavecca działa jak odżywcza paczka z maskami, a następnie spienia się w oczyszczający środek czyszczący, który wnika głęboko w pory, aby wydobyć głęboko osadzony brud i sebum. Czarne "głowy", białe "głowy" i powiększone pory? W miarę jak zatłoczone pory są oczyszczane, a skóra oczyszczana, kolagen i bogate ekstrakty z ziół i owoców również działają magicznie, pozostawiając skórę doskonale wyważoną i kondycjonowaną, bez usuwania jej z powierzchni skóry.
Skład: Water, Stearic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Lauric Acid, Potassium Hydroxide, Charcoal Powder, Myristic Acid, Polyethylene Glycol 400, Lauramide DEA, Glyceryl Stearate & PEG-100 Stearate, Hydrolyzed Collagen, Polysorbate 20, R-Spider Polypeptide-1, Allantoin, Sodium Polyacrylate, DL-Panthenol, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Carica Papaya Fruit Extract, Rosemary Extract, Chamomilla Recutita Flower/Leaf Extract, Soapberry, Fragrance, Honey.
Nie ukrywam, że bardzo polubiłam się z tą pianką.  Jestem nią oczarowana. Mam olbrzymi problem z zaskórnikami, zamkniętymi porami i wągrami. Po użyciu Elastic Pore skóra mojej twarzy jest oczyszczona. Nie wysusza jej ani nie podrażnia. Pory delikatnie się zwęziły. Na początku konsystencja jest zbita, a po połączeniu jej z wodą robi się delikatna gęsta szara piana, którą łatwo czyści się zarówno z mebli jak i z ręczników. Produkt bezzapachowy. Jedyną wadą jaką zauważyłam podczas stosowania tego kosmetyku jest jego wydajność. Szybko się kończy. Niestety. 
ClaudiaMorningstar

8 komentarzy :

  1. Musiałabym się przemóc i odwiedzic tkmaxx. Jesli rzeczywiście jest taka skuteczna to kupilabym ją dla mojego narzeczonego. W tkmaxx nie bywam,bo zapach tam panujący mnie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo na taką piankę nie trzeba mnie długo namawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo kusząca recenzja, aż chcę mieć tą piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianka wygląda bardzo ciekawie! Kosmetyków Elizavecca jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale marzy mi się ich maska bąblująca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc sama chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ten produkt. Chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka