Strony

wtorek, 7 listopada 2017

ORC Mask

Kilka tygodni temu Drew Barrymore znana z takich filmów jak "E.T", "Santa Clarita Diet" czy "Już za Tobą tęsknię" na jednym ze swoich kont na popularnym serwisie internetowym opublikowała zdjęcie, które pokazuje działanie maski ściągającej. Nie ukrywam, że efekt robi wrażenie, ale cena również. Wiadomo, że student zawsze głodny i biedny, więc postanowiłam poszukać tańszego zamiennika i przekonać się na własnej skórze, czy maski ściągające pory zmniejszają je, czy to tzw."pic na wodę.
Poczuj się jak nowonarodzona z nową, wielozadaniową maseczką A'pieu Orc Pack. Maseczka o działaniu oczyszczająco-wygładzającym na bazie naturalnych składników. Ekstrakt z kasztanowca skutecznie złuszcza martwy naskórek,a zawartość albuminy zwęża rozszerzone pory.
Stosowanie:
Stosować na uprzednio oczyszczoną oraz stonizowaną skórę.
1. Nałożyć maskę równomiernie na twarz omijając okolice ust i oczu.
2. Pozostawić na 15 minut.
3. Kiedy maseczka całkowicie wyschnie, spłukać wodą. 

Skład: Water,Sodium Polystyrene Sulfonate 2, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Dipropylene Glycol, Alkohol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin,PEG-40 Hydrogenated Castror Oil, PPG-26-Buteth-26,Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Castanea Crenata (Chestnut) Shell Extract, Centella Asiatica Extract, Acetyl Hexapepide-8, Aspergillus Ferment, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Albumen Extract, Panthenol, Sodium Hyaluronat.
Opakowanie już samo w sobie może straszyć. Przypomina mi radioaktywnego potwora z bagien. Natomiast po aplikacji i bardzo szybkim wyschnięciu wyglądamy niczym "ork" z "Władcy Pierścienia" Tolkiena. Sama maska jest gęsta, zbita, przeźroczysta i w ogóle nie pachnie. Jest za to bardzo wydajna. Nie ma problemu z zmyciem jej z twarzy. Wystarczy ciepła woda i problem z głowy. Po kilkukrotnym użyciu pory są widocznie mniejsze. Akurat ja dostałam ją do testów, ale bez problemu możecie ją kupić za 50 zł w internecie, stacjonarnie jej nie widziałam. Jeśli miałabym polecić inny produkt tej firmy to na pewno poleciłabym A'pieu Fresh Mate Papaya Mask Peeling.
ClaudiaMorningstar

8 komentarzy :

  1. U mnie tego typu maski zupełnie nie działaja :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak sprawdziła by się u mnie 😊 bardzo lubię takie produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam tego typu maski ale jak najbardziej jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, fajne ma opakowanie. Maseczka kusi mnie ze względu na to zmniejszenie porów.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się to opakowanie podoba :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. u Ciebie znajduję zawsze coś co widzę pierwszy raz na oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka