Strony

piątek, 10 listopada 2017

Kit Kat Sakura Matcha i Kit Kat Japanese Sake

Cześć Wszystkim. Kilka tygodni temu recenzowałam dwie wersje japońskich batoników typu Kit Kat,ponieważ seria cieszyła się dużym powodzeniem postanowiłam  ocenić kolejne smaki. Po Hokkaido Melon i Strawberry Cheese Cake Chockolate przyszła kolej na Japanese Sake i Sakura Matcha. 
Skład: tłuszcz roślinny (kokosowy, palmowy, rzepakowy), cukier, mąka pszenna, mleko, laktoza, 0.8% alkoholu, migdały, masło kakaowe, masa czekoladowa, emulgator (lecytyna), drożdże, sól, subst. spulchniająca (węglan sodu), aromaty, przeciwutleniacz.
Już wielokrotnie widziałam informację z prośbą o niespożywanie tego batonika przez dzieci i młodzież. Dopóki nie spojrzałam na skład nie zdawałam sobie sprawy dlaczego. Po przeczytaniu informacji od producenta dowiemy się, że do produkcji tych słodyczy wykorzystano prawdziwy alkohol, a nie sam aromat. Szok co nie? Przysmak podobnie jak poprzednie warianty smakowe zamknięty jest w ładnym, szeleszczącym jednorazowym opakowaniu. Na froncie wydrukowana jest kieliszek sake oraz nazwa tego produktu w kanji i po angielsku. W środku znajdują się dwa proste, krótkie pachnące alkoholem paluszki oblane białą czekoladą. W smaku przepyszny: aromat wina ryżowego doskonale współgra z chrupiącym wafelkiem i resztą składników. Był słodki, ale nie za słodki. Myślę, że z miłą chęcią zjadłabym go ponownie.
Skład:Cocoa Powder, Yeast, Cocoa Mass,Emulsifier, Baking Soda, Flavouring,Sugar, Vegetable Oil, Lactose,Flour, Powdered Whole Milk,Cocoa Butter, Matcha Paste,Matcha, Yeast Food.
Jestem wielką, na prawdę wielką fanką japońskiej sproszkowanej zielonej herbaty. Nie ważne czy zaparzone czy w formie ciasta, lodów czy innego deseru. Dlatego nie ukrywam, że bardzo się cieszę, że miałam okazję przetestować ten batonik. Nic dziwnego, że ta wersja smakowa tak przypadła mi do gustu. Jest słodka, ale te słodycz doskonale przełamują przyprawy takie jak biały pieprz i uwielbiany przeze mnie cynamon. Uważam, że to jest najlepszy KitKat jaki jadłam do tej pory. W Japonii można go kupić wiosną, ale zamawiając przez internet możecie cieszyć się tym smakiem przez cały rok. Opakowanie no cóż to strzał w dziesiątkę, nigdy nie ukrywałam, że w głębi duszy jestem mała dziewczynką uwielbiającą kwiatki i kolor różowy.
ClaudiaMorningstar

11 komentarzy :

  1. też uwielbiam sproszkowaną zieloną herbatę, takiego kit kata jeszcze nie miałam okazji konsumować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomnialas mi, ze mam Sakura Matcha w domu, musze w koncu sprobowac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadłam w wersji z standardową matchą i szału dla mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jadłam niestety tylko wersje klasyczną ale z chęcią spróbowałabym tych japońskich smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go spróbować :)
    Z chęcią dołączam do obserwatortów i muszę podesłać linka bratu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez jadlam KitKata z zielona herbata, ale prezentowal sie nieco inaczej (moze jakas wersja na eksport?) i jakos nie przypadl mi do gustu. Byl bardzo mdly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Great info ! I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don’t know what to say except that I have
    OBAT JANTUNG BOCOR

    Obat Jantung Bocor

    Obat Kista

    Obat Ejakulasi Dini

    Obat Kanker Prostat

    Obat Lipoma

    Obat Miom

    Obat Herbal Jantung Bocor

    Obat Jerawat

    Obat Vitiligo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow <3 Szkoda, że nie ma takich pyszności w polskich sklepach :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka