Strony

poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Sesamis Aqua Nature Cleansing Oil

Mycie olejkiem jest ważnym etapem w pielęgnacji mojej cery. Używam ich dwa razy dziennie 365 dni w roku, więc nic dziwnego, że testuję ogromną ilość tego rodzaju kosmetyku. 

Opis producenta:
"Olejek do oczyszczania twarzy o podwójnym działaniu oczyszczającym i nawilżającym. Usuwa brud, makijaż oraz sebum, pozostawia skórę czystą i świeżą. Stworzony na bazie czterech naturalnych olejków (arganowego, z pestek moreli, z pestek grejfruta, z oliwek) wiąże wilgoć w skórze, poprawia jej elastyczność i opóźnia efekty starzenia.Nie podrażnia skóry, nie powoduje wysuszenia. Produkt przeznaczony dla każdego typu skóry w tym również delikatnej i wrażliwej."

Skład:Skład: Isopropyl Myristate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Caprylic/Capric Trigliceride, PEG-20 Glyceryl Trisostearate, PEG-8 Isostearate, Water, Polysorbate 80, Octyldodecanol, C12-15 Akryl Benzoate, Olive Oil PEG-7 Esters, Sorbitan Sesquioleate, Argania Spinosa Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Parfume.

Przyznam się szczerze, że nigdy nie trafiłam na zły koreański olejek do demakijażu/oczyszczania twarzy. Olejek zamknięty jest w szczelnym, pół-transparentnym opakowaniu. Podobnie jak w przypadku "Alpine Herp Deep Cleansing Oil" buteleczka jest koloru zielonego. Czyżby Koreańczycy wyjątkowo polubili ten kolor? Nie mnie oceniać, w końcu ważne jest działanie. Sam olejek spełnił swoją funkcję. Dobrze zmył brud i resztki kosmetyków takich jak podkład, fluid i puder. Nie wiem jak sprawdza się z kosmetykami kolorowymi do oczu np. eyelinerem, ponieważ tego typu makijaż zmywam płynem micelarnym. Zapach delikatny, nienatarczywy. Cena jest dość wysoka, ponieważ kupiłam go w polskim sklepie internetowym za 79 złotych.
ClaudiaMorningstar

34 komentarze :

  1. Uwielbiam olejki i mleczka do demakijażu. Stosuję je zamiennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aktualnie używam produktów NatureQueen i super się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam ani kosmetyku, ani firmy, ale z chęcią bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam olejku do demakijażu twarzy, jednak ta forma kusi mnie już od dawna...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie mogę używać olejów do demakijażu, a raz na jakiś czas lubiłam po takie produkty sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się, że to będzie idealny produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę bardziej poznać kosmetyki Koreańskie :D Ten olejek ma fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię olejków do oczyszczania twarzy...
    Za to zielone opakowania zawsze mnie przyciągają ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają 3 zdjęcia na stronie głównej i kurcze... zabrzmi to głupio ale nawet nie przyszło mi do głowy, że można dostać w naszym kraju koreańskie kosmetyki... :/
    ops...

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam marki, ale podoba mi się ten olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię olejki do mycia, zarówno ciała jak i twarzy, cena nie jest niska, ale zazwyczaj wykazują się wysoką wydajnością więc i tak się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena rzeczywiście dość wysoka, nie wiem czy bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor rzeczywiście dosyć ciekawy ;)
    Fajnie, że spełnił swoje działanie, ale cena może być dla niektórych zabijająca. Ja sama nie wiem czy bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie się z olejkami, generalnie stosuję je do całego ciała, twarzy i włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cały czas poszukuję tego najlepszego dla siebie, więc wypróbuję i ten. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tym razem to nie jest produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, nawet nie kojarzę, ale też to nie jest produkt, który jakoś szczególnie zwraca moją uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią wypróbowałabym taki olejek!

    OdpowiedzUsuń
  21. glad to know about the product.
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja bardzo lubię olejki i często ich używam, tego nie znam :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dalej używam do demakijażu pasty - ale też używałm olejku, ba nawet siegalam po mleczko bardzo lubie takie produkty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi ciekawie i dobrze, że spełnia swoje zadanie. Nie wiem jednak czy się skuszę, bo cena rzeczywiście jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwykle olejki lubię tylko nakładać na włosy, gdyż mam skórę mieszaną, ale jak przeznaczony do każdego typu cery to może i dla mnie byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że nigdy nie używałam olejku. Zawsze ograniczałam się tylko do mleczka, teraz do płynu micelarnego. Ten olejek jest drogi, owszem, ale czasami za dobrą jakość warto tyle dać. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj już kwietniowym porankiem
    Jak zawsze dziękuję za wizytę na moich zielonych stronkach. Jak widzę należę do mniejszości, która w szkole lubiła matematykę.
    A delikatne olejki o przyjemnym zapachu zawsze sa mile widziane.
    Nie chce mi się wierzyć, że kilka dni temu zerwałam kolejną kartkę kalendarza. Ale i ta kwietniowa jest piękna i cieszę się, ze przez pewien czas będę ją podziwiać
    Dziś od rana dzielę się z Tobą moją wiośnianą radością i jak zawsze przesyłam dobre słowo

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię olejki do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przymierzam się do takiej formy pielęgnacji twarzy. Zazwyczaj używam olejków jako dopełnienie wieczornych kremów. Produkt wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś nie przepadam za oczyszczaniem twarzy przy pomocy olejków :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka