Strony

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Holika Holika, Aloe 99% Soothing Gel (Żel aloesowy)

Marki Holika Holika nikomu nie muszę przedstawiać a jej żel aloesowy znają chyba wszyscy. Ja osobiście nie znam osoby, która przynajmniej nie słyszała o tym produkcie. Swego czasu na blogsferze to był bardzo popularny kosmetyk. Wszyscy o nim mówili. Blogerki, prezenterki, aktorki. W pewnym momencie miałam wrażenie, ze żel aloesowy wyskoczy mi z lodówki. No i w końcu ja również go kupiłam. 
Wielofunkcyjny aloesowy żel, który zawiera 99% ekstraktu z aloesu. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała. Koreański żel aloesowy marki Holika Holika jest hipoalergiczny. Nadaje się również do skóry wrażliwej, podrażnionej i problematycznej. Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych, sztucznych barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego. Żel nawilża, chłodzi, odświeża i rewelacyjnie wchłania się w skórę, głęboko w nią wnikając i utrzymując odpowiednie nawodnienie przez dłuższy czas. 99% zawartości produktu to sok z aloesu, który pochodzi z czystej wyspy Jeju w Korei Południowej. Pozbawiony zbędnych dodatków skład zachwyci wszystkie fanki naturalnej pielęgnacji.

Skład:Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol.

Bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Jest wielozadaniowy. Można go zarówno stosować na oparzenia słoneczne, które bardzo ładnie łagodzi jak i na podrażnienia spowodowane np. goleniem maszynką. Chłodzi. Ładnie pachnie. Jest także dobrze dostępny. Możemy go kupić w stacjonarnych oraz internetowych drogeriach. Cena nie jest także wygórowana, ponieważ za 55 ml kosmetyku zapłacimy 9.99zł a za 250 ml około 20-30zł w zależności gdzie kupujemy. Mam problem z opakowaniem. Jest ładne, efektywne ale zupełnie niepraktyczne. Łatwo wydobyć za dużo produktu oraz resztki żelu osadzają się na szyjkach. Trudno wydobyć końcówkę kosmetyku. 

Znacie markę Holika Holika? Lubicie?
ClaudiaMorningstar

29 komentarzy :

  1. Miałam kilka opakowań i bardzo lubię:) Przeszkadza mi jednak opakowanie. Jest ładne, ale mało praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale w biedrez widziałam podróbkę.,

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno fajnie sprawdza się na włosy przed olejowaniem:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam próbkę, muszę w końcu otworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że tak nawilża. To bowiem bardzo ważna cecha takiego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy moi znajomi, którzy go używali- polecają. Ja sama mam jakiś zamiennik z Actiona, ale też jest super :D Używam właśnie do olejowania, do pielęgnacji i też pod olejek rycynowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten żel aloesowy :)

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Few years ago this was one of my favorite products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś uzywalam namietnie, później o nim zapomniałam i teraz znów mam chetke

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie przykuwa uwagę i to nawet bardzo ^^ sama chciałabym się na niego natknąć w jakimś sklepie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ...a ja jeszcze nie miałam ale może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i używam. Jest spoko, bo ma różne zastosowania. Jednak faktycznie butelka niepraktyczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra jest dziwna, ale ja nie widziałam, żadnych super efektów po używaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam i mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żel aloesowy lubię jako podkład do olejowanie włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten żel, używałam go przez całe lato i w przyszłym roku również się na niego zdecyduję :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele o nim czytałam, ale z racji częstego uczulenia na aloes nie będę z nim ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestowałabym ten żel :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, ale ja głównie latem sięgam po taki produkty

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale lubię kosmetyki z dodatkiem aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię ten żel :) Stosuję codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten żel i wprost go uwielbiam. Fantastycznie się sprawdza. Na pewno gdy mi się skończy, kupię kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat tego żelu nie używałam. Mam za to zawsze na stanie galaretkę aloesową Forever i uważam, że jest to doskonała pierwsza pomoc przy wszelkich oparzeniach (słonecznych i wszystkich innych), ułatwia gojenie i łagodzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo dobrego słyszałam o tym żelu , ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka