Strony

wtorek, 21 sierpnia 2018

FOOD FEST! Food & Beer

Niczym stereotypowa przedstawicielka płci pięknej uwielbiam zakupy. Od czasu do czasu wraz przyjaciółkami jeździmy do dużego centrum handlowego. W tym przypadku udałyśmy się do Sfery w Bielsku-Białej.  Galeria jest na prawdę duża i nie wyszłyśmy z niej z pustymi rękoma.  Ale zauważyłyśmy, że oprócz popularnych sieci gastronomicznych nie było gdzieś. Z pomocą przyszedł mi smartphone- nieodłączny gadżet każdej kobiecej torebki. Kto z nas rusza się z domu bez telefonu komórkowego? Sieć wi-fi w takich miejscach nie jest czymś niezwykłym. Po wybraniu miejsca niezwłocznie poszłyśmy na plac, gdzie food-trucki serwowały potrawy z różnych stron świata. Do wyboru była kuchnia meksykańska,amerykańska,węgierska,włoska,hiszpańska i azjatycka. U mnie oczywiście niespodzianki nie było i wybrałam się do Curry Point, gdzie stołowałam się podczas Imprezy Food Fest w Rybniku. Był to bezpieczny wybór na którym się nie zawiodłam.
Krótkie menu je znakiem rozpoznawczym tego "wozu". Do wyboru były dwa dania, oba z kurczakiem, więc wegetarianie tym razem nie mają czego szukać. 
Skusiłam się Red Thai Curry. Za 20 złotych otrzymamy miskę gorącego jadła. Kurczak wyborny, soczysty, doskonale doprawiony. Ryż smaczny, a co najważniejsze nierozgotowany co w niektórych miejscach często się zdarza. Orzeszki i warzywa, które dodają "chrupkości" daniu. I ten sos, który doskonale współgrał z resztą. Nie ukrywam, że zaspokoiłam "małego głoda". Danie można zjeść drewnianymi pałeczkami- jak ja, albo plastikowymi sztućcami- jak zrobiły to moje towarzyszki. Z miłą chęcią wybiorę się tam ponownie i tak jak zwykle spróbuję czegoś innego.
ClaudiaMorningstar

10 komentarzy :

  1. tajskie czerwone curry to dobry wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w foodtrackach to co najwyżej kebaby/burgery/fryty na lokalnych festiwalach fast foodów

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to Carry wygląda przepysznie ale porcja wydaje się trochę mała. Byłabym po niej chyba jeszcze głodna xD

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny sposob na sprobowanie nowych smakow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kurczakiem, to już lubię...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear!You have a beautiful blog.
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że posmakowałoby mi to danie.
    Uwielbiam kurczaka w curry z ryżem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. That red Thai curry looks amazing. I adore Thai food.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooh I love Red Thai Curry! Looks delicious.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka