Strony

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Muzeum Azji i Pacyfiku

Kilka dni temu wraz z koleżanką byłam w Warszawie na dwa dni. Oprócz zwiedzenia Muzeum Wojska Polskiego i Ethnomuseum postanowiłam wstąpić do Muzeum Azji i Pacyfiku. Bilety były śmiesznie tanie (3/5zł), więc żal było nie skorzystać. W obiekcie znajdowała się kawiarenka (na którą się nie zdecydowałyśmy, ponieważ byłyśmy po sytym śniadaniu), gdzie można było kupić przekąski, a także napić się piwa/soju albo ciepłych napoi bezalkoholowych. W muzeum znajduje się także mini sklepik, gdzie można kupić pamiątki.
Wejście do samego muzeum jest na prawdę bardzo ładne. Drzwi są bogato zdobione, a przed samym budynkiem znajdują rzeźby hinduskich bogów. 
Strefa dźwięków, która jest wystawą stałą robi wrażenie. Tradycyjne instrumenty są bardzo ładnie wyeksponowane ale to nie one robią największy efekt wow. Na kilku panelach wyświetlane są pokazy tańca w tradycyjnych strojach. Rozpoznałam ubiory z Chin oraz Indii. Bardzo mi się to podobało. 
Drugą wystawą było "Poruszenie". Jest to wystawa czasowa, więc śpieszcie aby zdążyć zobaczyć perełki. Kolejne sale obfitowały w bogato zdobione posążki, tradycyjną kaligrafię i sztukę współczesną. Muzeum nie jest duże, ale miejsce zostało wykorzystane w 100 procentach. Dla chętnych instytucja organizuje wystawę online "Tu jest Polska," którą można zobaczyć bez wychodzenia z domu. W czasie pandemii bardzo dobre rozwiązanie, aby wzbogacić się kulturalnie. Przyznaje się, że nie posiadam za wiele zdjęć z tego miejsca, ponieważ rozładował mi się telefon.

Znacie to muzeum? Byliście? Odwiedzaliście?
ClaudiaMorningstar

37 komentarzy :

  1. Nie byłam nigdy w tym muzeum, widzę, że jest warte zwiedzenia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo tanie te bilety do muzeum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja nawet nie wiedziałam, że w Warszawie jest takie muzeum. Lubię poznawać inne kultury, więc możliwe, że przy następnej wizycie w stolicy się do niego wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nawet nie wiedziałam, że istnieje takie muzeum. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam nigdy w tym muzeum i nawet nie wiedziałam, ze w Warszawie takie jest. Cena faktycznie zachęca do zwiedzenia muzeum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tym muzeum, jednakże fajnie byłoby go zwiedzić,
    bo bilety wstępu faktycznie nie są drogie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. affordable ticket to visit museum....lovely photos

    OdpowiedzUsuń
  8. Że też ten telefon musi się rozładowywać w takim momencie, skąd ja to znam :D Chętnie bym odwiedziła to muzeum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że udało Ci się zwiedzić takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne miejsce, z checia bym odwiedziła ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie byłam w muzeum. Jeśli jest okazja to wybieram zazwyczaj ogrody botaniczne lub palmiarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie wiedziałam o tym muzeum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w tym miejscu, ale za taką cenę to też bym weszła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze nie pamiętam kiedy byłam w muzeum...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że w Warszawie jest takie miejsce. Super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego miejsca, nie byłam nigdy w Warszawie. Mojemu mężowi by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż wstyd się przyznać mieszkam w Warszawie od 4 lat i jeszcze nie byłam ;p czekam aż młody podrośnie i będą go takie wystawy i atrakcje interesować ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet nie wiedziałam, że jest takie muzeum. Z chęcią bym je zwiedziła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam w takim muzeum,prawdę mówiąc nawet nie wiedziałam że takie muzeum jest 😀
    Ale za taką cenę, chętnie bym się tam wybrała 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kiedyś odwiedzić to muzeum, bo nie byłam, a wygląda na niezwykle interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie byłam w tym muzeum. W takiej cenie też chętnie bym weszła 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla interesujących się tym zakątkiem świata myslę, że raj :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwiedzenie takiego muzeum to uczta dla niejednego miłośnika dalekich podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne i niezwykle ciekawe miejsce.
    Warte odwiedzenia i poznania :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy tam nie bylam, ale chętnie bym zwiedziła, bo interesuje mnie Azja :)

    Obserwuję i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Ne byłam. Wpisuję na listę. Oby tylko zdrowie dopisało.
    Pięknie wszystko przedstawiłaś.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam, że podobne muzeum jest w Warszawie. Ale wiesz, gdybym tam poszła bez przewodnika, zapewne połowy inspirujących rzeczy bym nie wychwyciła- za to dla Ciebie, znawczyni tej kultury, to musiała być nie lada gratka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem zakochana w Azji! Tam miałam moją podróż poślubną! Mój miesiąc miodowy, który faktycznie trwał miesiąc! Kocham to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy ostatni raz byłam w Warszawie niestety nie miałam okazji, aby go zwiedzić, ale na pewno nadrobię to w przyszłości! Wydaje się ciekawe :)

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wybrałabym się do takiego muzeum :) Azja jest mega ciekawa, chciałabym kiedyś tam móc polecieć:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe muzeum. Kultura azjatycka jakże odmienna do naszej jest dla nas bardzo interesująca i tajnicza. Jak będę w Warszawie nie omieszkam tam zajrzeć.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje się bardzo ciekawe. Może uda mi się odwiedzić podczas kolejnego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowite, nawet nie widziałam że jest takie muzeum! Szkoda, że tak daleko ode mnie. Może kiedyś będę miała okazję je zwiedzić, bardzo, bardzo bym chciała :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiedziałam, że w Warszawie jest takie muzeum:) Chętnie zobaczę wystawę online

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka