Strony

czwartek, 8 lipca 2021

Oriental spoon, czyli bardzo dobry bibimbap w mieście Kraka

Oriental spoon to mały lokal na Starym Kleparzu serwujący bibimbap w różnych wersjach. Możemy skusić się na wersję z kurczakiem, wołowiną lub tofu. Oprócz tego często pojawia się zupa miso, albo rabokki ale to właśnie koreański ryż z dodatkami jest flagowym daniem tego miejsca.
W poniedziałek w ofercie specjalnej mieli kimchi fried rice (26zł), więc nie mogłam się nie skusić. Bardzo dobrze danie z delikatnie przysmażonym ryżem. Kimchi delikatnie ostre. Chociaż nieco tłuste. Jajko takie jakie najbardziej lubię z płynnym żółtkiem i ściętym białkiem. Nori i szczypiorek były kropką nad i.
No i czas na flagowe dania, czyli bibimbap. Ja zdecydowałam się na wersję wołowinę bulgogi (22zł), a Natalia na kurczaka curry (22zł). Obydwie wersje z słodkim sosem. Udane pozycje. Po wymieszaniu dobrego ryżu z mięsem i dodatkami otrzymujemy przyjemną mieszankę. Na szczególną uwagę zasługuje soczyste, bardzo doprawione mięso. Poza tym patrzcie na te pudełka. Bardzo praktyczne i łatwo je zabrać na wynos.Do tego dobrałyśmy herbaty na ciepło (honey ginger- 8zł i honey lemon- 8zł) idealne na mroźne dni. Bardzo rozgrzewające.
Lokal jest bardzo w moim stylu. Uwielbiam róż i wystrój przypadł mi do gustu. Jest dość prosto urządzony, bez przepychu. Ma to swój urok, a instrukcja na drzwiach jedzenia bibimbapu przezabawna.

Jakie znacie koreańskie restauracje w Krakowie?
ClaudiaMorningstar

15 komentarzy :

  1. Wygląda apetycznie, a wystrój faktycznie ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie długo wybieram się Krakowa więc muszę sobie zapisać tą restaurację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej, bo nie mieszkam w Krakowie. Dania wyglądają apetycznie, jednak ja nie przepadam za tymi smakami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedzonko wygląda naprawdę pysznie. Mniam, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie. ;) W Krakowie nigdy nie byłam, nie znam tam takich lokali. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się głoda zrobiłam od tych fotek jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrawy wygladaja pysznie już na zdjęciach. Nie dziwie się, że Wam smakowało 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie ^^ jak będe w Krakowie to spróbuję odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, świetnie wygląda! Muszę tam wpaść, jak wreszcie dotrę do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowałaś mnie do sprobowania tych koreańskich specjałów. Jakie to jest dobre! Wołowina i kimchi to moi faworyci ❤

      Usuń
  10. Dania wyglądają przepysznie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę bardzo apetycznie, aż zrobiłam się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż pyszności. NIgdy żadnej z ych potraw nie jadłam, ale chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich specjałów jeszcze nie jadłam. Szkoda, że w moim mieście nie ma tej restauracji. Wszystko wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka