Strony

czwartek, 22 września 2022

Sushi 4You Sushiko

Oops... I did it again. A raczej mój tata zrobił. Zbytnio się nie przejął, że ostatni zestaw tej marki wypadł słabo. Postanowił naprawić swój błąd i w ten oto sposób w moje ręce trafił box o nazwie Sushiko, który ponownie możemy kupić w ulubionym sklepie mojego ojca (Biedronce) za zawrotne 9.99zł.
Opakowanie tradycyjne u tej marki. Plastikowa dół z osobnymi komorami na rolki, drewniane pałeczki oraz dodatki. Góra zgrzana fabrycznie. Tym razem grafika w ogóle mi się nie podoba, jest kiczowata. Z serii premium ilustracje są przyjemniejsze dla oka.
W zestawie "california maki" wypadają słabiutko. Odchodząc od ryżu, który w każdym rodzaju dzisiejszego zestawu jest tragiczny: suchy i bardzo twardy to wnętrze też wiele pozostawia do życzenia. Ryby zupełnie nie smakują rybą, a przyprawami. Bardzo mocnymi, a ostrość to jedyne co wyczuwam na języku, inne smaki nie mają szans się przebić. Futomaki są z marchewką i paluszkiem rybnym, który był bardzo miękki, łącznie z panierką, którą pozbawiono charakterystycznej chrupkości. Nie wiem kto wpadł na takie połączenie, ale ok. Widocznie nie rozumiem wizji twórcy. Hosomaki. No cóż również mamy jedną porcję z marchewką, moim zdaniem niepotrzebne szukanie oszczędności, bo przecież połączenie rozdrobnionych paluszków krabowych z serkiem, które są w środku dwóch innych porcji za drogo nie wychodzi a nie ukrywajmy lepiej się prezentuje. Podsumowując wyjątkowo słaby zestaw od którego trzymajcie się z daleka. Ciekawie czym kolejnym tata mnie zaskoczy.


Jedliście kiedyś gotowe sushi?
ClaudiaMorningstar

6 komentarzy :

  1. Ryż to przecież podstawa. Szkoda, że jest suchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś w ręce ten zestaw, ale jego skład mnie zniechęcił fu. Potwornej opinii widzę, że smak też kiepski, więc dobrze że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jednak to sushi nie było zawrte zachodu :/ W sumie dawno już żadnego porządnego nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję gotowców. Nie mam zaufania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sushi. :) Gotowce też mi się zdarzało, ale przestali sprowadzać.... Do innej firmy nie mam zaufania.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka