Strony

poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Sushi 4You- Sushi Toshii

Zdarza mi się robić zakupy na ostatnią chwilę. Zwłaszcza, gdy idę do pracy, a w lodówce pustka. Wtedy sięgam w zależności od okazji sięgam po świeże albo gotowe produkty. Idąc do pracy zdecydowałam się na box sushi. Jak myślicie jak wypadł? W przeszłości robiłam już podobne recenzje: Lucky Fish Unagi""Lucky Fish Oki""Marineo Sushi", "Sushinki","Lucky Fish Yoko""Tokyo Sushi,"  "Sushi box Kiku," Lucky Fish Saido oraz najnowsze "Sushi Noriko". Jak myślicie, które wypadło najlepiej?
Opakowanie zawiera: 4x california roll, 4x futomaki, 3x nigiri, 2x mini california roll, 2x hosomaki.
No cóż dzisiaj będzie dość krótko, ponieważ nie ma co się rozpisywać nad złym produktem. Ten box był straszny.  Za zestaw zapłaciłam 12.99 zł w promocji, bo cena regularna to 14.99zł. Żadna cena nie jest akceptowalna za to co dostałam. Pałeczki były bardzo niepraktyczne, kwadratowe sprawiały, że kawałki jedzenia łatwo się ześlizgiwały. Poprzednie (okrągłe były dużo lepsze). Dodatki takie jak wasabi, imbir marynowany bardzo przeciętne. Poza tym brakowało mi miejsca, gdzie można je rozlać, bez dodatkowych pojemniczków ani rusz. Samo sushi było niezjadliwe. Ryż się "kruszył" a hosomaki rozpadały się na czynniki pierwsze. W nigiri dawno nie jadłam tak suchej krewetki. Pierwszy raz spotykam się z futomakiem z paluszkiem rybnym (wiecie takim na patelnie), to gorsze od wersji z śledziem i ogórkiem. Dramat. California roll zdecydowanie była za bardzo doprawiona, farsz był bardzo mocny. No cóż co tu dużo mówić. Nie smakowało mi i więcej się nie skuszę. Może kolejne testy wypadną lepiej.

Znacie takie zestawy? Które wypadają Waszym zdaniem  najlepiej?
ClaudiaMorningstar

23 komentarze :

  1. Ojej, pieniędze wyrzucone w błoto. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich gotowych sushi, wg mnie nie mają nic wspólnego z takim prawdziwym, świeżym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danie gotowe jak każde inne. Są dla różnych kategorii dań, więc czemu nie dla sushi?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dania gotowe są potrzebne bo nie każdy i nie zawsze ma czas gotować. Dlatego dobrze, że na szybko można zjeść coś zdrowszego niż batonik czy paczkę czipsów. Ja jestem za. A jak ktoś ma czas na delektowanie się i gotowanie to wiadomo, że dania gotowe nie są dla niego i obejdzie się bez nich.

      Usuń
  4. Ja ogólnie nie przepadam za sushi, ale faktycznie lepiej jest zrobić samemu, albo zamówić w sprawdzonym miejscu, niż wyrzucić pieniążki w błoto.

    wellthebae-ms.blogspot.com
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Nndziesznu mnie m.on planery, fotografie itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam tylko raz w życiu sushi i nie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię sushi, ale mój mąż i córka tak. Mieliśmy ten zestaw i został zjedzony. Podobno nie najgorszy, ale bywają lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadam takich produktów, więc ciężko mi się wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, szkoda że wypadło tak kiepsko. W sumie nie jadam tych produktów na codzień, to nie poradzę w tej kwestii. Ale na prawdziwe sushi bym się wybrała. Jak tylko otworzą restauracje:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że takie badziewie sprzedają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jem i wcale nie jest taki zły. Żaden ze mnie koneser sushi, ale jako danie na bazie ryby typu danie gotowe jest to całkiem smaczne. Także mimo tej dramatycznej w tonie recenzji aż tak źle, że sprzedają badziewie nie jest. Ot danie gotowe to danie gotowe. Robionego na pewno nie zastąpi. Ale jak ktoś chce na szybko i zdrowszą opcję to się nadaje.

      Usuń
  10. Kilka dni temu też skusiłam się na powyższy zestaw i niestety też byłam rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie jadłam sushi. Nawet kiedy jeszcze jadłam mięso jakoś mnie odrzucało. Aczkolwiek ostatnio dowiedziałam się, że są vege sushi. Tylko nie wiem, czy to jeszcze jest sushi... Myślisz, że podpada pod tę definicję?

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uwielbiam takie suszi:D mi bardzo smakowało i aż mam ślinotok na ten widok omom:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już słabe opinie o tych sushi z Biedry. Ja uwielbiam wegańskie z samymi warzywami, ale z porządnej suszarni albo domowe :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka