Strony

wtorek, 8 września 2020

PureHeals by Nature Village

 Wszyscy wiemy jaki jest problem z zagranicznymi przesyłkami. Transport międzykontynentalny jest drogi i w pewnym momencie nieopłacalny. Dlatego prawie wszystkie moje koreańskie kosmetyki kupuję w drogeriach bądź polskich sklepach internetowych.
Na krem PureHeals skusiłam się podczas comiesięcznych zakupów w Hebe. Skończył się mój Klairs, a szukałam czegoś co mogłoby jednocześnie nawilżyć moją skórę i złagodzić moje zaczerwienione policzki. Cena nie była specjalnie wysoka. Za 50 ml słoiczek zapłacimy 47.99zł, więc stwierdziłam, że  nawet gdyby produkt się nie sprawdził to ten wydatek nie zrujnuje mi portfela.
Opis producenta: Bogaty w składniki odżywcze, lekki, nawilżająco-łagodzący krem, który zapewnia właściwe nawodnienie, wygładzenie i wzmocnienie skóry przez całą dobę. Zawiera 80% ekstraktu z propolisu, który utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia. Przywraca skórze jej naturalną siłę oraz chroni przed wpływem czynników zewnętrznych, dzięki czemu cera szara i matowa staje się nawilżona, promienna i zdrowo wyglądająca.

Skład:Propolis Extract,Aloe Barbadensis Leaf Water,Butylene Glycol,Niacinamide,Isopropyl Myristate,Macadamia Ternifolia Seed Oil Glycerin,Argania Spinosa Kernel Oil Olea Europaea (Olive) Fruit Oil,Polysorbate 60 Beeswax ,Beta-Glucan Sodium Polyacrylate,Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer Polyacrylamide,C13-14 Isoparaffin Laureth-7,1,2-Hexanediol,Caprylyl Glycol,Illicium Verum (Anise) Fruit Extract,Adenosine,Disodium EDTA,Caramel Honey Extract,Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil Glycyrrhiza Glabra Root Extract,Copper Tripeptide-1,Limnanthes Alba(Meadowfoam) Seed Oil,Glucoamine,Glycin,Prolin ,Alanine,Ceramide NP Rose Flower Oil ,Tagetes Minuta Flower Oil ,Mentha Arvensis Leaf Oil Elettaria Cardamomum Seed Oil ,Thymus Vulgaris (Thyme) Oil Eugenia Caryophyllus (Clove) Leaf Oil ,Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil ,Vetiveria Zizanoides Root Oil Cymbopogon Schoenanthus Oil Pelargonium Graveolens Flower Oil Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil,Citrus Limon (Lemon) Peel Oil Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil
Przyznam się szczerze, że jest to mój pierwszy miodowy produkt pielęgnacyjny, więc nie mam porównania z innymi kremami czy serami do twarzy. Kosmetyk zamknięty jest w szklanym słoiczku, który ma prosty, wręcz surowy design. Do produktu dołączona jest szpatułka, dzięki której łatwiej nabrać jest odpowiednią ilość kremu. Jest to także higieniczne rozwiązanie. Bakterie czy zanieczyszczenia, które mamy na palcach nie dostaną się do wnętrza pojemnika. Mazidło ma przyjemny miodowy zapach i niezwykle lekką konsystencję. Łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania i doskonale nadaje się pod makijaż. Nie zapycha anie nie podrażnia. Łanie nawilża. Niestety nie unormował stanu moich policzków. Dalej są zaczerwienione. Chociaż myślę, że osoby nieborykające się z tym problemem byłyby zadowolone z tego produktu.

Znacie ten krem? Mieliście go już? A może polecicie mi jakiś inny kosmetyk aby pozbyć się zaczerwienionych policzków?
ClaudiaMorningstar

8 komentarzy :

  1. Nie znam chyba kremu, który redukowałby czerwone policzki. Fajnie, że w opakowaniu jest szpatułka do nabierania kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety miodowy zapach nieco odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kremu, ale bardzo kusi mnie ten miodowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam miód, więc kosmetyk jawi mi się bardzo kusząco. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, najbardziej mnie zaintrygowała część o tym, że szukasz czegoś do redukcji zaczerwienień. A skoro ten krem tego nie gwarantuje, to nie zaopatrzę się w ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomogę Ci w wyborze kremu do takich policzków...
    Ale dziękuję za polecenie tego kremu ,dziękuję 😘
    Napewno go wypróbuję 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę znam, ale jeszcze nie zakupiłam od nich żadnego kremu. Może kiedyś w końcu się zdecyduję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. juz wiem że konsysnecja bardzo by mi się spodobała hihih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka