Strony

poniedziałek, 26 lipca 2021

Food Fest! Wodzisław Śląski// Witamy Lato!

W związku z tym, że na poprzednim zlocie tego typu w Wodzisławiu-Śląskim nic mnie nie zaciekawiło to pochodziłam sceptycznie do tego wydarzenia. Zupełnie nie potrzebnie, bo mimo że wydarzenie było na serio bardzo małe to można było smacznie zjeść. Pojawiła się klasyka taka jak hot dogi od Yno Hot Dog, frytki od Fabryka Frytek, kanapki z szarpaną wołowiną od Pulled Pork, zapiekanki od Zapiekanka, smażonego kurczaka of Fura i Kura a  Królleski Burger serwuje przepyszne burgery. Ich klasyka wymiata. Bułka jest delikatnie maślania, mięso soczyste a dodatki świeże. Natomiast w Dim Sum Factory mogliśmy zjeść przepyszne pierożki na parze. Szczególnie polecam ich mix. Wtedy możemy spróbować każdego smaku. Pojawił się jeszcze jeden wóz. Mowa o ChifanFoodTruck, który na stałe serwuje jedzenie w Krakowie. Oprócz wynosu dowozi jedzenie przez aplikację, wiem to, bo sprawdziłam. Specjalizuje się w daniach kuchni chińskiej. Bez problemu możemy zamówić ogórki, jabłka w karmelu czy bakłażana z ryżem.
Wraz z Natalią zdecydowałyśmy się na 4 dania: sajgonki z mięsem oraz surówką (15zł/3sztuki), chrupiące krążki kalmarów z sosem sweet chili (25zł), pork belly (26zł) a na końcu sweet chili (25zł).
Wszystkie dania zostały zapakowane w proste kartonowe opakowania, łatwo je było przenieść i nie otwierały podczas przenoszenia.
Zacznijmy od PorkBelly, czyli smażonego boczku z ryżem. Bardzo smaczny boczek w ciemnym sosie. Rozpływający się w ustach, dobrze doprawiony. Podobny był box z kurczakiem. Mięso było chrupiące i bardzo soczyste. A sos robił dobrą robotę. Przyjemnie słodki i delikatnie ostry. Miałam problem z ryżem w obydwu wersjach. Był niedogotowany, delikatnie twardy. Po prostu za krótko był przyrządzony, a szkoda, ponieważ dania na serio były udane. Sajgonki z mięsem (wziełyśmy wersję pikantną) były bezkonkurencyjne. Chrupiące, z dużą ilością farszu. Kalmary również były takie jak powinny. Nie gumowe, delikatnie chrupiące i rozpływające się w ustach. Podsumowując smakował mi ten obiad, ale ryż wymaga poprawki.

Jeśli chcecie spróbować innej orientalnej kuchnie w Krakowie to mogę Wam polecić Oriental Spoon serwującą kuchnię koreańską czy japoński foodtruck Bubu Arare specjalizujący się w kuchni wege. Jako typowy mięsożerca uważam, że jedzenie tam jest nieziemskie.
ClaudiaMorningstar

8 komentarzy :

  1. Ile dobrego jedzonka. Mniam, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam Sajgonek, ale cały czas czytam coś nowego o tej kuchni chińskiej. Jabłka w karmelu to musi być dopiero przysmak, dla takiego łasucha jak ja rarytas. Z pewnością kiedy coś zamówię z kuchni chińskiej kiedy będę w restauracji w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kalmary w cieście. Ogólnie wszystko wygląda pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to smakowicie wygląda! No aż nie mogę
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem głodna:D zjem monitor xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, muszę coś zjeść :) wszystko wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  7. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię festiwale :) ten z opisu brzmi, że było całkiem smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka