Strony

środa, 28 lipca 2021

Missha M Perfect Cover Bb Cream

Markę Missha znam od dawna. Jestem wielką fanką ich szminek. Seria Art Rouge jest po prostu fenomenalna. Są wydajne, trwałe i łatwo się nimi maluje. Kremy BB tej koreańskiej marki również miło wspominam. Dotychczas używałam Krem BB M Signature Real Complete BB Cream Missha z zawartością lipidów oraz Complexion Coordinating BB Cream. Postanowiłam przetestować krem BB z innej serii, aby porównać różnicę. O Missha M Perfect Cover już wspominałam w First Impression tam również możecie zestawić cztery różne odcienie tego kosmetyku.
Missha M Perfect Cover BB Cream SPF 42 PA+++ to koreański krem BB zapewniający naturalne i równomierne krycie. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, może być stosowany jako podkład lub baza pod makijaż. Dostępny jest w kilku odcieniach, od porcelanowo jasnego po dość ciemne jak na koreańskie BB.  Missha M Perfect Cover BB Cream posiada właściwości łagodzące i nawilżające. Ma działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające oraz w najwyższym stopniu (PA+++) chroni skórę przed promieniowaniem UVA. Perfekcyjnie kryje niedoskonałości, daje efekt wygładzonej, naturalnie promiennej skóry.
Skład:Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499).
Kosmetyk występuję w dwóch pojemnościach. Sama mam dwie wersje, tubki nieznacznie się różnią, więc za mniejszą pojemność (widoczną na zdjęciach) zapłacimy 35,19zł/20ml, a za większą 67,99zł/50ml (w Kontigo). Obydwie wersje są praktyczne i łatwo zużyć w nich kosmetyk do końca. Mój kolor to numer 21, który idealnie wtapia się w moją skórę. Nie oksyduje, więc nie ma szans, że skończymy z pomarańczową twarzą. Krem BB daje mokre wykończenie. Nie robi efektu maski. Ładnie rozświetla. Nawilża. Nie zapycha i nie uczula. Nadaje się do cery tłustej, nie spływa z niej. Bardzo trwały. Delikatnie pachnie, ale zapach nie jest uciążliwy. Podoba mi się to, że ma wysoki filtr przeciwsłoneczny i dużą gamę kolorystyczną. Jest dobrze dostępny, możemy go kupić w różnych drogeriach internetowych i stacjonarnych. Nie trzeba na niego polować.

Jaki jest Wasz ulubiony krem BB?
ClaudiaMorningstar

18 komentarzy :

  1. chetnie bym wypróbowała. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pięknie się komponuje że skórą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę polecić siostrze, bo ja nie używam takiego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie kremów BB nie używam. Ostatnio zdecydowałam się na ten z Golden Rose i w sumie nie dość, że na mojej trądzikowej skórze właściwie nic nie przykryje to jeszcze po regularnym stosowaniu mnie zapycha :( Niby chciałabym takie kremy używać, a jednak one nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie, wolę kremy CC, ale cieszę się że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyków tej marki jeszcze nie poznałam. Zazwyczaj wybieram kremy typu CC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje sie mieć taki złotawy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam BB, ale ten mnie zainteresował, ma piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam i zuzylam ale nie dla mnie jednak za bardzo mnie zapychała

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go w tamtym roku i nawet byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kremy BB, muszę koniecznie przetestować również ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie używam ale super, że sprawdził się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z sentymentem wspominam krem BB od Sorayai - ale odkąd nosimy maseczki ograniczam się do pudru

    OdpowiedzUsuń
  14. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja baaaardzo rzadko używam kremów BB, ale ten kusi mnie od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używałam kremu wielofunkcyjnego Nuxe i był super. Pracowałam ponad rok zdalnie i taki krem w zupełności mi wystarczał. Teraz pracuję już z biura, więc potrzebuję większej trwałości i nienagannego makijażu przez cały dzień, więc raczej jednak podkład wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go - o ile dobrze pamiętam to dobrze krył. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka